Är du ny deltagare under 2023?

22 december, 2022

Är du ny deltagare under 2023?

Välkommen till Scouternas folkhögskola! Har du blivit antagen till Allmän kurs eller någon av våra profilutbildningar Projektledning eller Ledarskap för hållbarhet? Grattis!

Du ska ha fått all information du behöver från din kontaktperson på skolan. Men om du undrar något så är du alltid välkommen att höra av dig, antigen direkt till din kursansvarige, biträdande rektor eller till folkhogskola@scouterna.se Tänk på att många av oss är lediga under perioden 23 december-9 januari. Så det kan ta lite längre tid innan du får ett svar.

Under För deltagare hittar du mycket praktisk information om skolan, dina rättigheter och skyldigheter. Där finns också information om ekonomi, försäkringar och hur du kan påverka din egen studiegång.

Återigen, varmt välkommen till Scouternas folkhögskola 2023! Vi ses i januari.